tisdag 11 september 2012

Round three

Kände att det är dags för ytterligare ett försök här på bloggen. Har ju inte skrivit på hela sommaren, något som jag tänkte jag skulle göra. Tanken var ju att jag skulle köra lite mobilbloggande under turnén och så, men inte ett enda inlägg har kommit upp sen strax innan examen. 

Sommaren har varit hur kul som helst, har älskat livet på vägarna och alla människor jag mött under turnén. Mycket jobb, skratt och skitsnack om allt och inget har det blivit. Mycket dans, lite alkohol, många gråtande och skrikande tjejer och trevliga artister och framför allt underbart crew. Jag har haft en av de roligaste somrarna i mitt liv och längtar redan tillbaka. 

Nu är jag tillbaka i arbetslöshetens värld och är rastlös som attan. Börjar redan bli galen och vill ha något att göra. Väntar på svar från ett ställe och på torsdag är det dags för nästa fas inför ett extrajobb. Annars har jag inte mycket på g och hur länge jag "står ut" återstår att se. Tankar på flytt till London slog mej ordentligt i helgen. Mycket kanske beror på att jag verkligen har abstinens därifrån då jag inte besökt staden sen våren 2011. En annan del vet jag beror på att jag tänkt tillbaka på hur mycket skoj jag hade under månaderna som jag var bosatt där. Men flytta dit utan jobb vet jag inte om jag gör, så jag jobbar på att hitta något här i Sverige samtidigt som jag har en liten blick vad som händer på andra sidan Nordsjön.

I helgen bestämde jag också att du när det dags att börja träna regelbundet igen. Sommaren är över och nu när hösten är här är det dags. Så i dagarna ska jag sätta upp mål över vad jag ska ha klarat när julen anländer.

Tills nästa gång
//Anna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar